אז מה זה בכלל אימפרוביזציה?

שאלות שכולם שואלים וסוף סוף יש מי שעונה עליהן..

מה זה אימפרוביזציה?

אימפרוביזציה היא טכניקה חדשה יחסית המאפשרת בחירה ויצירה תוך כדי הרגע. האימפרוביזציה החלה במאה ה 20 בארה" ב, נפוצה באומנויות המופע השונות, והשורשים הרעיוניים שלה קיימים במוסיקת הג'אז.לרקוד אימפרוביזציה

יש הרבה זרמים וגישות ללימוד האימפרוביזציה, הדגש שלנו ב PLAY הוא לחזק את החיבור בין גוף, תודעה ונפש. ללמוד לאלתר זה להתאמן על להיות פתוח לרגע הזה, למה שיש וקורה עכשיו, להתאמן על האפשרות להרגיש בנוח עם

הגוף, להיות מלאי אנרגיה ובתקשורת פתוחה אל העולם.

החדשנות הגדולה היא שניתן לחולל שינויים בתודעה ובנפש, דרך עבודה פשוטה ומהנה באמצעות הגוף והתנועה.

האם צריך להיות רקדן כדי לרקוד?

האימפרוביזציה מתאימה לכל מי שרוצה לנוע וסקרן לגבי הגוף שלו. למרבית האנשים בסטודיו אין כלל רקע בתנועה ומחול. חלק רקדו כשהיו קטנים,  חלק "זזים" קצת במהלך השבוע בסגנון התעמלות כלשהי או יוגה, אך הרוב הגדול מעולם לא זז.

אנשים באים מכל הארץ כיוון שיש בהם געגוע להתחבר אל הגוף שלהם בדרך אחרת..

לא צריך קואורדינציה (העבודה בסטודיו אינה מבוססת על חיקוי תנועות מסוימות), או להיות בכושר. אנחנו רוקדים בסטודיו ללא מראות, מתוך אמונה כי החשוב היא איך מרגישים כשרוקדים, ולא איך זה נראה. מהות העבודה היא החיבור לגוף בדרך נעימה, ואז הגוף מעצמו ירצה עוד לנוע, עוד לחקור, עוד לרקוד...

כן, אבל בחיים לא רקדתי, אפילו לא בחתונה שלי...

כן, יש לרבים מאיתנו יש הרבה מחסומים ביחס לגוף שלנו. אנחנו מלאי ביקורתיות, מפחדים לאבד שליטה, דואגים ממה יגידו עלינו ואיך נראה. יש חששות רבים מלנסות משהוא חדש ולא להצליח בו.

אם אתם מסתכלים על מישהו אחר רוקד, ובא לכם גם, זה אומר שיש בכם את הרצון הזה, את החשק לחוות. וזה ממש מספיק כדי פשוט לבוא ולנסות.

 אין לי זמן, השבוע שלי גם ככה עמוס...

נכון לכולנו לוח זמנים עמוס, אלא שכעת זה הזמן להתעורר!

כל שנה שאנחנו מחכים ולא נותנים לגוף את האפשרות לחזור לעצמו, כך אנחנו מתרחקים ממנו, יש יותר "אבק, סדקים וסתימות"  שצריך לטפל בהם.

העבודה בסטודיו היא פעם אחת בשבוע, כמובן שניתן גם יותר אם רוצים, והתמורה שתקבלו היא שינוי משמועתי באיכות החיים שלכם.

אז מה זה יתן לי?

יותר ויותר אנשים מבינים שעל מנת לחיות חיים טובים ומלאים, על מנת להגשים את החלומות שלהם הם חייבים להיות מחוברים לגוף שלהם.

ב PLAY אנחנו מזמינים אתכם להתחבר אל הגוף בהנאה ובעומק בו זמנית.

ברמה המיידית, העבודה הסטודיו נותנת תחושה טובה לגוף, אנחנו זזים בדרך שיש בה הרבה הקשבה לגוף, אנחנו לא עושים משהו קיצוני, אלא בונים את העבודה ואת רמת האתגר בהדרגה.

החוויה כשיוצאים מהסטודיו היא שאנחנו מלאי חיות ואנרגיה, שהגוף פתוח ומאוזן, ויש תחושה של סיפוק: גם נהנינו וגם עשינו משהו טוב לגוף.

ברמה עמוקה יותר ולאורך זמן, כל אחד עושה עבודה על המקומות שזקוקים לתשומת לב אצלו:

לקבל את הגוף שלי בחזרה.

להוריד את הביקורתיות שלי כלפי עצמי.

להרגיש יותר, לחוות יותר, לקבל יותר שמחה והנאה בחיים.

לחזק את הפתיחה שלי אל העולם, תקשורת ואינטימיות.

להרחיב את הגבולות שלי, לפתוח יותר אפשרויות, ולחיות ביותר חופש ושמחה.

אז מה עושים? מה הצעד הראשון?

בואו לכמה שיעורים, תחוו בעצמכם, דברו עם אנשים מהסטודיו.

יש קורסים שנתיים, סדנאות חד-פעמיות, סדנאות סופשבוע, כנסו ללשונית: קורסים וסדנאות בתפריט הראשי או פשוט דברו איתנו - 03-5604407 [email protected]

 

כולנו רוצים להרגיש טוב עם עצמנו, להרגיש מלאי אנרגיה ותשוקה לחיים, לחוש ולהרחיב את החופש שיש לנו, כך שבמקום לשאול האם אתם רוצים לרקוד, השאלה המדויקת יותר היא האם יש בכם רצון לחיים מלאים וטובים?

בריקוד יש את שמחת החיים הבסיסית ביותר, היכולת לנוע, לרוץ, לקפוץ להתגלגל היא קדומה. לא נועדנו לשבת כל היום מול מסכים שונים, נועדנו לחיות בתוך גוף שיש בו יכולת תנועה.

מחקרים רבים מראים שכשהגוף מלא בחיות ואנחנו עוסקים בפעילות פיזית, אנחנו מגבירים את יכולת הריכוז, הזיכרון משתפר, יש ירידה ניכרת בסיכוי שלנו לחלות במחלות. התנועה של הגוף מורידה באופן משמעותי מתח, דיכאון וחרדה,

הביטחון העצמי משתפר ובנוסף אנחנו גם נראים יותר טוב (כי אנחנו מרגישים יותר טוב).

וזה רק חלק קטן ממה שהתרגול הזה יכול להביא אל החיים שלכם...

נכון, זה מהפכני וזה חדש, הרעיון לעשות עבודה מעמיקה אל תוך התודעה והנפש באמצעות הגוף והתנועה, אך זו מתנה אדירה לחיים שלכם, לעצמכם.

בואו ותנסו... תנו לעצמכם הזדמנות לחזור ולהרגיש בטוב.