גוף מתחת לגבות – אימפרוביזציה בדרך חיים

אימפרוביזציה כדרך חיים אילנית תדמור הרצאה
אימפרוביזציה כדרך חיים אילנית תדמור הרצאה

האינטלקטואל תומס קון טען כי האנושות הגיעה לקץ עידן האסטרטגיות. המהירות בא אנו חיים דורשת

תגובות מהירות לסיטואציות ונתונים המשתנים באופן תדיר.  כיצד ניתן להתמודד עם האתגרים הניצבים בפנינו במאה ה-21?

הרצאה זו מציעה דרך להתמודדות עם אתגרים אלו בעזרת שני מפתחות: החיבור לגוף ועקרונות האימפרוביזציה.

האימפרוביזציה היא כלי לשינוי הרגלים עבור כל אדם. תהלכי העבודה בסטודיו, כמו גם מחוץ לסטודיו בחיי היום יום, מאפשרים לאנשים למתוח את הגבולות הפנימיים ולעבור ממגבלות וחסימות אל הרחבת האפשרויות הקיימות בדמיון, בתנועה ובחיים.

האימפרוביזציה עוסקת בחופש ובבחירה שיש לכל אחד להגיב בכל רגע לדברים בלתי צפויים ומתוכננים, המתרחשים בסביבתו ובנפשו. דרך למידה והתנסויות אני מציעה כלים כיצד להיות נוכחים ברגע, לראות את מה שיש בו, ליצור מתוכו, תוך כדי אימון על תקשורת עם עצמנו ועם סביבתנו, על ידי שאלה ראשונה ובסיסית: איך אתם מרגישים את הגוף שלכם עכשיו?

ההרצאה מציגה את עקרונות האימפרוביזציה כגון: הקשבה, נוכחות, תשומת לב (Mindfulness) כמפתח לשינוי, שיתוף פעולה ועוד, ומדגימה כיצד ניתן להתאמן עליהם דרך הגוף על מנת לאפשר לנו שינוי דפוסים והרגלים בחיים.

חיבור ונוכחות בגוף מאפשר שינוי הרגלים ונקודת מבט רעננה על סביבת העבודה.

בסיום ההרצאה המשתתפים יוצאים עם רמת אנרגיה גבוהה, עם כלים פרקטיים להורדת מתח ולהעלאת הריכוז לאורך היום ופתיחת ערוצי תקשורת יצירתיים.

ההרצאה הועלתה בבית ציוני אמריקה, באוניברסיטה העברית בירושלים, בגבעת חביבה ובמקומות נוספים. מתאימה לקהלים מגוונים. ההרצאה חווייתית, מעשירה וחדשנית.

ליצירת קשר והזמנה: 03-5604407 [email protected]