לא מופע מחול

הכירו את "אימפרוביזציה", הגיבורה הראשית של הערב.

האימפרוביזציה שואלת את האנשים הרוקדים, כמו גם את הצופים: "רוצים שינוי?" היא מעוררת אנשים להתעוררות ונוכחות לרגע הזה, במה שקורה להם ביחס לעצמם, לפרטנר שאיתם ולסביבה.

"לא מופע מחול" הוא אירוע  המשתף  את החקירה של אילנית תדמור בעולם האימפרוביזציה ב -20 השנים האחרונות, במפגש שבין עולם הבמה והיצירה, לבין עולם ההתפתחות האישית.

הערב מציג דינמיקה של יחיד, יחידים, זוגות וקבוצה. אג'נדות שחיות במקביל זו לזו, נפגשות, לעיתים גם מתנגשות, כיצד עובדים עם מתחים שונים. כיצד חוקים נוצרים ומה קורה כשהם נשברים, כיצד יוצרים יחד, כיצד חיים יחד.

זו לא הופעה, למרות שיש קטעי ריקוד... זו לא הרצאה למרות שיש קטעי דיבור... זו לא סדנה למרות שאנחנו מקווים שהמשתתפים יחוו גם בעצמם... כמו באימפרוביזציה, זה גם וגם.

זהו ערב שמשתף, שואל שאלות ומרחיב אפשרויות ביחס למפגשים, ביחס לחיים ביחד, ביחס לתקשורת, ביחס למציאות שלנו, הפרטית והחברתית.

זו הזמנה אל דרך בה ניתן ליצור שינוי בחיים שלנו, כל אחד בחיים שלו, דרך האימפרוביזציה, שינוי שמביא אפשרות להתעוררות, להקשבה, לפתיחת אפשרויות חדשות בחיים שלנו.

הערב יתקיים ב29.3.2014, במחסן 2, בנמל יפו.

כדי להעלות את הערב אנחנו זקוקים לתמיכה שלכם.

העלנו קמפיין לגיוס כספים דרך אתר מימונה.

הכסף שנגייס הוא לטובת שכר משתתפים (רקדנים ומוסיקאים), מוסיקה מקורית, עיצוב תלבושות, תאורה, ותערוכת צילומים של הצלם הדר כהן המלווה את החקירה והעבודה שלנו בסטודיו.

השתתפו איתנו ואנחנו נוכל לשתף אתכם.

לתמיכה בקמפיין הכנסו לכאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.